Informatikai jegyzetek és feladatok
Keresés ezen a webhelyen
Ez az oldal a 2004-ben indított algoritmus szakkör melléktermékeként született. Leginkább a szakkör feladatainak és jegyzeteinek tárolása a célja, de az informatika értettségire készülők is találhatnak rajta hasznos anyagokat.
BDG informatika munkaközösség honlapja
Kiemelt
Algoritmus szakkör
Kódolás szakkör
Feladatok
Szabad szoftverek
Készítők
Webhelytérkép
Tartalom
Főoldal
Adatbázisok
Bemutatók
Grafika
Hálózatok
Logo
Programozás
Szakkörök
Szövegszerkesztés
Táblázatkezelés
Informatika történet
Érettségi
Versenyek
Online kurzusok
Grafika
>
3D modellezés
Blender
www.blender.org
Magyar Blender Kuckó
blenderartists.org/forum/
Az első lépések
A Blender felhasználói felülete
Leggyakrabban használt gyorsbillentyűk
Objektum, fényforrás és kamera: a megjelenítés kellékei
Animáció készítése
Objektum tulajdonságok
Modellezés: a poligonháló elkészítése és módosítása
Modellezés: effektek és módosítók
Modellezés: anyag és textúra
Néhány jegyzet, online oktatási anyagok
Váza modellezés
Mintázat a vázához:
k.jpg
Kastély tervezése
Szoba építése
1. rész
2. rész
Mézeskalács figura frissítve
Mézeskalács figura tervezése és animálása
Az első rész végeredménye:
gus.blend