Informatikai jegyzetek és feladatok

Keresés ezen a webhelyen

Ez az oldal a 2004-ben indított algoritmus szakkör melléktermékeként született. Leginkább a szakkör feladatainak és jegyzeteinek tárolása a célja, de az informatika értettségire készülők is találhatnak rajta hasznos anyagokat.

BDG informatika munkaközösség honlapja

Kiemelt

  • Algoritmus szakkör
  • Kódolás szakkör
  • Feladatok
  • Szabad szoftverek
  • Készítők
  • Webhelytérkép

Tartalom

  • Főoldal
  • Adatbázisok
  • Bemutatók
  • Grafika
  • Hálózatok
  • Logo
  • Programozás
  • Szakkörök
  • Szövegszerkesztés
  • Táblázatkezelés
  • Informatika történet
  • Érettségi
  • Versenyek
  • Online kurzusok

Grafika

  • 3D modellezés
    • A Blender felhasználói felülete
    • Leggyakrabban használt gyorsbillentyűk
  • Elméleti alapok
  • Rasztergrafika
    • Alapműveletek
    • GIMP felhasználói felület
    • Gyakorló feladatok
      • Alma
      • GNU
      • Kampány
      • Kártya
      • Képeslap
      • Malkovich menet
    • Rasztergrafika a képernyőn
    • Rasztergrafikus formátumok
    • Rétegek
  • Vektorgrafika
    • Egyszerű képszerkesztési lépések
    • Elhelyezés, igazítás és transzformációk
    • Felhasználói felület
    • Geometriai alakzatok
    • Gyakorló feladatok
      • Céges logók
      • Darts
      • Gyufarejtvények
      • Gyümölcsöstál
      • Ikonok
      • Iszlám művészet
      • Japán babák
      • Korona
      • Könyvborító
      • Lokális hálózat terve
      • South Park
      • Számítógépasztal
      • Tantrix játék
      • Állatok
      • Ülésrend


https://en.wikipedia.org/wiki/Public_domain 2004-2016 BDG algoritmus szakkör

Sign in|Report Abuse|Print Page|Powered By Google Sites