Szomjas kacsa

Készítsen, a klasszikus tudományos játékok közé tartozó Szomjas kacsa kísérlet bemutatásához, a leírásnak megfelelő, prezentációt! Munkáját a program formátumának megfelelően kacsa néven mentse! A prezentáció szövege a kacsaszo.txt, a képek a kallo.jpg, a khatul.jpg és a kszerk.gif állományban vannak.

Feladatok

  1. A bemutató háttere sötétkék színű, amelynek RGB kódja: (50; 30; 130). A prezentáció teljes szövege Arial vagy Nimbus Sans betűtípusú. 

  2. Minden dián a címszöveg színének RGB kódja: (255; 240; 190) [a sárga egy árnyalata] és a szövegé (255; 220; 160) [a sárga egy másik árnyalata]. 

  3. Minden dián a cím és a 4. dia szövege 40 pontos és félkövér betűkkel készüljön! 

  4. Az 1. dián az egész alakos kacsa kép bal, a szöveg a jobb oldalon jelenjen meg a mintának megfelelően! A képet arányosan nagyítsa fel! 

  5. A 2. és a 3. dián a kép és a szöveg az előzőhöz képest mindig ellentétes oldalon jelenjen meg! A képeket itt is arányosan nagyítsa fel!. 

  6. Minden dián a cím, a kép és a szöveg beúszással jelenjen meg! A beúszás tetszőleges irányú lehet, de az egész prezentációra egységes legyen! Az elemek egymás után, kattintás nélkül ússzanak be! 

  7. A vetítéshez állítson időzítést úgy, hogy a diaváltás 5 másodpercenként történjen! 

Minta