Készítsünk prezentációt egy kétszemélyes matematikai játék ismertetésére. A bemutató tartalmazza egy lehetséges játék menetét is, ahol lépésről lépésre követhetjük a játékosok döntéseit, majd az utolsó dián kiderül, ki nyert. Diák- Főcím (A játék neve, esetleg valami témához illő kép)
- Játékszabályok1 (A tábla magyarázata)
- Játékszabályok2 (A megengedett lépések leírása)
- Játékszabályok3 (A játék célja)
- Átvezető dia (Egy példajáték következik...)
- A példajáték lépései (Minden lépés után új dia, esetleges magyarázó szövegekkel)
/ Célszerű mindig az utolsó állapotot másolni új diára, majd azt módosítani. / - Utolsó dia: "A játékot X nyerte..."
Képek
Az ábrán látható képet a prezentáció-készítő program vektorgrafikus eszközeivel kell megrajzolni. A tervezéskor gondoljunk arra, hogy az egyes útszakaszokat külön-külön ki kell tudnunk színezni a játékosokhoz tartozó színnel.
Játékszabályok
A szabályok leírásához az alábbi szövegeket használhatjuk: Egy térképen 8 település látható, és vannak autópályák, amelyek két
település között húzódnak, de érinthetnek egyéb településeket is.
A két játékos felváltva színezi be egy-egy autópálya teljes hosszát a saját színére.
A nyertes az, aki először színezett be 3 olyan autópályát amelyek egy településen haladnak át.
|